|
علمی پژوهان، جلد ۱۱، شماره ۱، صفحات ۶-۱۱
|
|
|
عنوان فارسی |
رویکردهای آموزش تلفیقی در علوم پزشکی: مطالعه مروری |
|
چکیده فارسی مقاله |
آموزش تلفیقی به صورت ترکیبی از اموزش حضوری و آموزش الکترونیکی تعریف شده است، که در آن از فناوری های اطلاعات و ارتباطات و همجنین ارائه کلاس های حضوری برای یادگیری جویندگان علم استفاده می شود. آموزش تلفیقی در ده سال اخیر به عنوان یکی از گسترده ترین روشهای یادگیری در جامعه آموزش شناخته شده و باموفقیت و استقبال زیادی مواجه گردیده است. در حال حاضر بسیاری از سیستم های آموزش دانشگاه ها، خصوصا دانشگاه های علوم پزشکی به استقبال از این روش روی آورده اند. از جمله رویکردهای آموزش تلفیقی در حوزه ی علوم پزشکی، شامل آموزش مداوم کادر پزشکی، آموزش موثر دروس دانشگاهی به دانشجویان، آموزش بیماران در جهت درمان سریعتر و آموزش عموم جامعه در جهت بالا بردن بهداشت عمومی می باشند. در این مقاله رویکردهای آموزش تلفیقی در دانشگاه های علوم پزشکی مورد مطالعه قرار گرفته و معرفی شده اند. این مقاله از نوع موردی بوده و جمع آوری اطلاعات با استفاده از مستندات چاپی و الکترونیکی مرتبط باموضوع صورت گرفته است. |
|
کلیدواژههای فارسی مقاله |
آموزش تلفیقی، آموزش الکترونیکی، علوم پزشکی |
|
عنوان انگلیسی |
Approachs of at modulative education in medical sciences: a review |
|
چکیده انگلیسی مقاله |
|
|
کلیدواژههای انگلیسی مقاله |
Modulative education, Electronic education, Medical sciences |
|
نویسندگان مقاله |
شهرام خزاعی | shahram khazaei
الهه راشدی | elahe rashedi دانشکده برق و کامپیوتر، دانشگاه صنعتی اصفهان سازمان اصلی تایید شده: دانشگاه صنعتی اصفهان (Isfahan university of technology)
الهه براتی | elahe barati
|
|
نشانی اینترنتی |
http://psj.umsha.ac.ir/browse.php?a_code=A-10-28-53&slc_lang=fa&sid=fa |
فایل مقاله |
اشکال در دسترسی به فایل - ./files/site1/rds_journals/2494/article-2494-323014.pdf |
کد مقاله (doi) |
|
زبان مقاله منتشر شده |
fa |
موضوعات مقاله منتشر شده |
|
نوع مقاله منتشر شده |
مروری |
|
|
برگشت به:
صفحه اول پایگاه |
نسخه مرتبط |
نشریه مرتبط |
فهرست نشریات
|