مراقبت پرستاری و مامایی ابن سینا، جلد ۳۳، شماره ۲، صفحات ۰-۰

عنوان فارسی تاثیر آموزش مجازی همتامحور بر خودکارآمدی قلبی و خودمراقبتی بیماران مبتلا به نارسایی قلبی : یک مطالعه کارآزمایی بالینی تصادفی
چکیده فارسی مقاله در دست چاپ
کلیدواژه‌های فارسی مقاله نارسایی قلبی، گروه همتا، خودکارآمدی، خودمراقبتی، آموزش به بیمار

عنوان انگلیسی The impact of peer-based virtual education on cardiac self-efficacy and self-care in patients with heart failure: a randomized clinical trial
چکیده انگلیسی مقاله in Press
کلیدواژه‌های انگلیسی مقاله Heart Failure, Peer Group, Self-Care, Self-efficacy, Patient Education

نویسندگان مقاله امیر حسین شریفی کلاریجانی | Sharifi Kelarijani Amirhosein
Hamadan University of Medical Sciences
دانشگاه علوم پزشکی همدان

علی افشاری | Ali Afshari
Hamadan University of Medical Sciences
دانشگاه علوم پزشکی همدان

امین دوستی ایرانی | Amin Doosti-irani
Hamadan University of Medical Sciences
دانشگاه علوم پزشکی همدان

سیدکیانوش حسینی | Seyed Kianoosh Hosseini
Hamadan University of Medical Sciences
دانشگاه علوم پزشکی همدان

عظیم عزیزی | Azim Azizi
Hamadan University of Medical Sciences
دانشگاه علوم پزشکی همدان


نشانی اینترنتی http://nmj.umsha.ac.ir/browse.php?a_code=A-10-586-13&slc_lang=fa&sid=1
فایل مقاله فایلی برای مقاله ذخیره نشده است
کد مقاله (doi)
زبان مقاله منتشر شده fa
موضوعات مقاله منتشر شده پرستاری
نوع مقاله منتشر شده پژوهشی اصیل
برگشت به: صفحه اول پایگاه   |   نسخه مرتبط   |   نشریه مرتبط   |   فهرست نشریات