|
مراقبت پرستاری و مامایی ابن سینا، جلد 33، شماره 2، صفحات 0-0
|
|
|
عنوان فارسی |
تاثیر آموزش مجازی همتامحور بر خودکارآمدی قلبی و خودمراقبتی بیماران مبتلا به نارسایی قلبی : یک مطالعه کارآزمایی بالینی تصادفی |
|
چکیده فارسی مقاله |
در دست چاپ |
|
کلیدواژههای فارسی مقاله |
نارسایی قلبی، گروه همتا، خودکارآمدی، خودمراقبتی، آموزش به بیمار |
|
عنوان انگلیسی |
The impact of peer-based virtual education on cardiac self-efficacy and self-care in patients with heart failure: a randomized clinical trial |
|
چکیده انگلیسی مقاله |
in Press |
|
کلیدواژههای انگلیسی مقاله |
Heart Failure, Peer Group, Self-Care, Self-efficacy, Patient Education |
|
نویسندگان مقاله |
Sharifi Kelarijani Amirhosein - Hamadan University of Medical Sciences
Ali Afshari - Hamadan University of Medical Sciences
Amin Doosti-irani - Hamadan University of Medical Sciences
Seyed Kianoosh Hosseini - Hamadan University of Medical Sciences
Azim Azizi - Hamadan University of Medical Sciences
|
|
نشانی اینترنتی |
http://nmj.umsha.ac.ir/browse.php?a_code=A-10-586-13&slc_lang=fa&sid=1 |
فایل مقاله |
فایلی برای مقاله ذخیره نشده است |
کد مقاله (doi) |
|
زبان مقاله منتشر شده |
fa |
موضوعات مقاله منتشر شده |
پرستاری |
نوع مقاله منتشر شده |
پژوهشی اصیل |
|
|
برگشت به:
صفحه اول پایگاه |
نسخه مرتبط |
نشریه مرتبط |
فهرست نشریات
|