مراقبت پرستاری و مامایی ابن سینا، جلد 33، شماره 2، صفحات 0-0

عنوان فارسی تاثیر آموزش مجازی همتامحور بر خودکارآمدی قلبی و خودمراقبتی بیماران مبتلا به نارسایی قلبی : یک مطالعه کارآزمایی بالینی تصادفی
چکیده فارسی مقاله در دست چاپ
کلیدواژه‌های فارسی مقاله نارسایی قلبی، گروه همتا، خودکارآمدی، خودمراقبتی، آموزش به بیمار

عنوان انگلیسی The impact of peer-based virtual education on cardiac self-efficacy and self-care in patients with heart failure: a randomized clinical trial
چکیده انگلیسی مقاله in Press
کلیدواژه‌های انگلیسی مقاله Heart Failure, Peer Group, Self-Care, Self-efficacy, Patient Education

نویسندگان مقاله Sharifi Kelarijani Amirhosein - Hamadan University of Medical Sciences

Ali Afshari - Hamadan University of Medical Sciences

Amin Doosti-irani - Hamadan University of Medical Sciences

Seyed Kianoosh Hosseini - Hamadan University of Medical Sciences

Azim Azizi - Hamadan University of Medical Sciences


نشانی اینترنتی http://nmj.umsha.ac.ir/browse.php?a_code=A-10-586-13&slc_lang=fa&sid=1
فایل مقاله فایلی برای مقاله ذخیره نشده است
کد مقاله (doi)
زبان مقاله منتشر شده fa
موضوعات مقاله منتشر شده پرستاری
نوع مقاله منتشر شده پژوهشی اصیل
برگشت به: صفحه اول پایگاه   |   نسخه مرتبط   |   نشریه مرتبط   |   فهرست نشریات