|
|
مراقبت پرستاری و مامایی ابن سینا، جلد ۳۳، شماره ۲، صفحات ۰-۰
|
|
|
| عنوان فارسی |
تاثیر آموزش مجازی همتامحور بر خودکارآمدی قلبی و خودمراقبتی بیماران مبتلا به نارسایی قلبی : یک مطالعه کارآزمایی بالینی تصادفی |
|
| چکیده فارسی مقاله |
در دست چاپ |
|
| کلیدواژههای فارسی مقاله |
نارسایی قلبی، گروه همتا، خودکارآمدی، خودمراقبتی، آموزش به بیمار |
|
| عنوان انگلیسی |
The impact of peer-based virtual education on cardiac self-efficacy and self-care in patients with heart failure: a randomized clinical trial |
|
| چکیده انگلیسی مقاله |
in Press |
|
| کلیدواژههای انگلیسی مقاله |
Heart Failure, Peer Group, Self-Care, Self-efficacy, Patient Education |
|
| نویسندگان مقاله |
امیر حسین شریفی کلاریجانی | Sharifi Kelarijani Amirhosein Hamadan University of Medical Sciences دانشگاه علوم پزشکی همدان
علی افشاری | Ali Afshari Hamadan University of Medical Sciences دانشگاه علوم پزشکی همدان
امین دوستی ایرانی | Amin Doosti-irani Hamadan University of Medical Sciences دانشگاه علوم پزشکی همدان
سیدکیانوش حسینی | Seyed Kianoosh Hosseini Hamadan University of Medical Sciences دانشگاه علوم پزشکی همدان
عظیم عزیزی | Azim Azizi Hamadan University of Medical Sciences دانشگاه علوم پزشکی همدان
|
|
| نشانی اینترنتی |
http://nmj.umsha.ac.ir/browse.php?a_code=A-10-586-13&slc_lang=fa&sid=1 |
| فایل مقاله |
فایلی برای مقاله ذخیره نشده است |
| کد مقاله (doi) |
|
| زبان مقاله منتشر شده |
fa |
| موضوعات مقاله منتشر شده |
پرستاری |
| نوع مقاله منتشر شده |
پژوهشی اصیل |
|
|
|
برگشت به:
صفحه اول پایگاه |
نسخه مرتبط |
نشریه مرتبط |
فهرست نشریات
|